Nakon Pariza, odakle je krenula „mreža“, i Beograd je uhvaćen u ovu zabavnu klopku u kojoj su se našli  muzičari Sara Jo i Đorđe Miljenović, glumci Boki Perić, Vlada Aleksić i Slaven Došlo, model Đurđa Stojiljković, reper Struka, košarkaš Branko Lazić, influenseri Andrija Jo i Lea Stanković, ali i mnogi drugi. Sve ovo se desilo u okviru velike adidas žurke na kojoj je predstavljen novi model ovog brenda – DEERUPT, u čijem se DNK nalazi upravo mreža.

Povezane vesti

Prvenstveno upotrebljena na adidas siluetama za trčanje iz 1980-ih godina, ključni detalj New York runner i Marathon Training modela, mreža sada obuhvata čitavu DEERUPT siluetu – neobičnih je proporcija i jarkih boja. Kao osnovni princip dizajna, pored istorije i tradicije popularnog brenda, ilustruje i urbano planiranje, arhitekturu i prirodu. Osim odvažnog i minimalističkog izgleda, DEERUPT se odlikuje i izuzetno laganom konstrukcijom sa rastegljivim gornjištem, uz unutrašnjost koja osigurava potpunu stabilnost stopala i pruža mu svu neophodnu podršku.

Popularna pevačica Saro Jo istakla je da već godinama sarađuje sa brendom adidas, te da je njen skorašnji odlazak u Pariz, gde je nova silueta premijerno predstavljena svetu, vrhunac ove uspešne kooperacije.

– Nedavno sam po prvi put boravila u glavnom gradu Francuske, koji je na mene ostavio ogroman utisak. adidas je svoj novi model predstavio u fenomenalnom ambijentu Luvra, koji je za ove potrebe bio preuređen u znaku mreže. Sve je izgledalo fantastično, baš kao i nova silueta. Estetika same patike me je privukla na prvi pogled, a kako je u mom životu komfor jako bitna stavka, DEERUPT se apsolutno uklapa u ovu filozofiju zbog čega ću ga definitivno nositi u svim prilikama tokom ovog proleća – dodala je Sara.

FOTO: Adidas

I dok je prostor, baš poput pariskog Luvra, čitav bio u znaku mreže, prisutni su uživali u mnogobrojnim zanimljivim aktivacijama, gde su pokazali svoju kreativnost, okretnost i fotogeničnost, pa su originalnim fotografijama uz hashtag #DEERUPT zaposeli društvene mreže.

U zabavnoj VR igrici u znaku mreže, učesnici su imali priliku da uživaju u doživljaju izmeštene realnosti, a posebno se zabavio Branko Lazić, kapiten Crvene zvezde i košarkaš sa najviše nastupa za klub sa Malog Kalemegdana. Pripadnice lepšeg pola tokom večeri prilazile su Laziću u želji da se fotografišu zajedno.

Na pitanje da li više voli devojke u štiklama ili patikama, košarkaš je imao spreman odgovor.

– Svakako mi se više dopadaju žene u patikama i opuštenim odevnim kombinacijama, ipak sam ja sportista, ali kao neko ko je već tri godine u srećnom braku, verujem da nisam najpogodniji sagovornik na ovu temu.

FOTO: Adidas

Danas je DEERUPT glavni svetski hit koji je postavio nove standarde u dizajnu i primeni ovog neobičnog paterna,  a evo šta mreža znači za mladog glumca Bojana Perića.

– Kada neko spomene mrežu, prvo pomislim na ono što lopta zatrese kad momci iz ekipe za koju navijam postignu gol! Mreže sinoć svakako nije manjkalo. DEERUPT je uhvatio i mene, zato jedva čekam lepo vreme, da mogu svima da pokažem patike koje su me upecale čim sam ih video – rekao je kroz smeh.

FOTO: Adidas