Ekonomisti govore kako je 21. vek doba hiperkonkurencije, gde se svi bore za svog potrošača, kako novog, tako preuzimanjem od konkurencije. U toj borbi se često sredstva ne biraju, pa se teži tome da se kupcu nađe ’slaba tačka’ i na taj način privuče određenoj strani. Kada su muškarci u pitanju, ta slaba tačka je odavno poznata. Da, to su devojke.

U auto industriji, koja je pretežno muška, ovo oružje se vrlo često koristi, pa nije čudno videti lepe devojke na auto reklamama, sajmovima automobila, prezentaciji delova, kao i drugim zgodinim mestima, čiji su klijenti muškarci.


Naravno, ne treba zaboraviti ni kabine velikih šlepera i usamljenih kamiondžija, kao ni majstorske radionice koje se, barem na našim prostorima, teško mogu zamisliti bez postera i kalendara lepih devojaka.

Kako bi saznali da li ovo oružje, ili fino rečeno, marketinški trik utiče na muškarce i daje rezultate, pitali smo naše oglašivače, odnosno auto radionice. Oni smatraju da se od njihovih mušterija, a ni radnika, niko do sada nije žalio. Međutim, da im se mušterije zbog toga vraćaju, u to ne veruju, jer je u tom slučaju, kažu, presudan kvalitet usluge.

Nas zanima, da li i na Vas utiču pripadnice nežnijeg pola kada treba da odlučite, da li da posetite sajam automobila, kupite deo, posetite perionicu ili čak odaberete vozilo?

Pogledajte još neke slike koje će Vam pomoći da bolje razmislite i donesete odluku.

Pošto verujemo da ste upali u neku vrstu hipnoze posle svih ovih slika, vreme je da Vas probudimo iz sna, jednom ovakvom:

Tekst je u potpunosti preuzet sa portala Halo oglasi.