Ukoliko idete u teretanu ili tek treba da krenete, pogledajte koje vežbe treba da radite kako biste skinuli i poslednji gram nakupljenih masnih naslaga.

Povezane vesti

Ono što je najvažnije kod ovog programa jeste to što ćete njime iznenaditi svoje telo izazvaši ga velikom količinom pokreta.

VEŽBE NA TRACI

Prvo hodajte pet minuta na traci kako biste se zagrejali, a potom radite sledeće vežbe:

Bočno hodanje – okrenite se na levu stranu i jedan minut hodajte bočno, pa sve to isto ponovite sa druge strane.

Hodanje sa usponom – Preporučena brzina je od  4,5 do 6,5 kilometara na čas.

Sve ove serije uradite tri puta.

VEŽBE SA SOPSTVENOM TEŽINOM

Prvo uradite koliko možete sklekova, zatim pređite na čučnjeve sa bučicama  (15 ponavljanja). Potom odradite vežbu koja se zove legionar (engl. Burpee), jer ćete ovom vežbom pokrenuti celo svoje telo i sa svakim novim ponavljanjem oblikovaćete ruke, prsa, bedra, stražnjicu i trbušne mišiće. Kao izazov pokušajte da uradite 100 ponavljanja što brže možete. U video snimcima ispod pogledajte kako se ispravno radi ova vežba.


hotsport.rs/menshealth.rs

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj fejsbuk stranici Hotsport.rs, kao i na našem Tviter nalogu.